Przenieś na górę strony

Obsługa powdrożeniowaWsparcie i utrzymanie

obsługa powdrożeniowa

Obsługa powdrożeniowa – co otrzymasz?

Sprawny i bezpieczny system IT to podstawa funkcjonowania firm, instytucji państwowych i innych rodzajów organizacji. Im bardziej skomplikowany i rozbudowany system i im więcej indywidualnych użytkowników ma do niego dostęp, tym większe prawdopodobieństwo wystąpienia w nim różnego rodzaju nieprawidłowości. Dlatego tak ważna jest obsługa powdrożeniowa, której celem jest minimalizowanie ryzyka spadku wydajności. 

Decydując się na powierzenie nam obsługi powdrożeniowej swoich systemów IT otrzymasz: 

  • Wsparcie w zakresie dostosowanym do Twoich potrzeb – możemy zająć się Twoją infrastrukturą komputerową w całości, jak również skupić się wyłącznie na konkretnych elementach, np. oprogramowaniu, serwerach. 
  • Różne poziomy wsparcia – im wyższy poziom wsparcia, tym większą opiekę roztaczamy nad Twoim systemem. Jesteśmy w stanie odciążyć zespół IT w Twojej firmie wykonując podstawowe zadania lub całkowicie go zastąpić, obsługując system w zakresie rozszerzonym. 
  • Szeroki wybór usług – od monitorowania wydajności i bezpieczeństwa systemów, przez konserwację sprzętu i aktualizację oprogramowania, kończąc na wsparciu technicznym i szkoleniach dla użytkowników. Sam decydujesz, jakiego rodzaju usług oczekujesz i potrzebujesz, 
  • Zróżnicowane plany płatności – plany dostosowujemy do zakresu prac, wielkości systemu objętego obsługą oraz Twoich indywidualnych potrzeb. Tutaj również decyzja należy do Ciebie – czy wolisz bezpieczny abonament, czy może zapewniającą większą elastyczność stawkę godzinową. 
  • Przejrzyste zasady świadczenia usług – obsługę powdrożeniową realizujemy w oparciu o precyzyjnie i jasno sformułowaną umowę. Zawarte są w niej szczegółowe informacji o zakresie usług, poziomie wsparcia, sposobach kontaktu, procedurach awaryjnych. 

Jako firma IT z dużym doświadczeniem na rynku dysponujemy zasobami niezbędnymi do świadczenia profesjonalnych usług z zakresu obsługi powdrożeniowej. Nasi wykwalifikowani specjaliści oraz wysokiej jakości sprzęt są do Twojej dyspozycji.  

Case Studies

Zobacz projekty, które przygotowaliśmy dla naszych Klientów. Poniżej możesz zapoznać się z wybranymi przykładami interface’ów zaprojektowanych przez specjalistów UX i UI z Investcore. Każdy produkt to dla nas jednostkowe, niepowtarzalne doświadczenie, dlatego design oprogramowania i dobór detali za każdym razem są innowacyjne i wyjątkowe.

Obsługa powdrożeniowa – czy warto?

Każdy, nawet mało rozbudowany system IT wymaga prawidłowego utrzymania – między innymi monitorowania stanu aktualizacji oprogramowania oraz zabezpieczeń antywirusowych. Im bardziej złożony system, tym bardziej narażony jest na różnego rodzaju usterki, błędy w funkcjonowaniu oraz zagrożenia zewnętrzne. W takiej sytuacji obsługa systemu również staje się większym wyzwaniem, wymagającym adekwatnych zasobów pracowniczych i sprzętowych. Firmy i instytucje mogą tworzyć własne działy IT, odpowiedzialne za utrzymanie ich systemów w dobrym stanie – mogą również zdecydować się na nasze usługi. 

Dlaczego warto zdecydować się na drugą z tych opcji? Przede wszystkim dla oszczędności. Jako firma od lat działająca w branży IT dysponujemy środkami niezbędnymi do tego, by zadbać o Twój system – posiadamy odpowiedni sprzęt komputerowy, oprogramowanie i, co najważniejsze, zatrudniamy wykwalifikowanych specjalistów. To oznacza, że nie musisz ponosić kosztów budowania własnego zespołu IT – nie musisz kupować i serwisować sprzętu, nabywać licencji na oprogramowanie ani rekrutować i opłacać pracowników. Nie musisz inwestować w rozwiązania, które wraz z rozwojem firmy będą pochłaniać coraz więcej pieniędzy. Płacisz jedynie za wykonaną usługę, którą jest dbanie o Twój system, utrzymanie jego wydajności i bezpieczeństwa oraz dostosowanie do zmieniających się potrzeb i wymagań.  

 

Obsługa powdrożeniowa – jakie są koszty?

Wiesz już, że obsługa powdrożeniowa wykonywana przez zewnętrzną firmę jest tańsza, niż tworzenie własnego zespołu IT – ale jakie są jej koszty? Wszystko uzależnione jest od różnych czynników, między innymi zakresu wykonywania usług, wielkości systemu oraz preferowanej formy płatności. Przy każdym zleceniu dokonujemy szczegółowej wyceny w oparciu o te kwestie i trzymamy się wypracowanych ustaleń przez cały czas trwania umowy.  

Koszt obsługi powdrożeniowej możesz uiszczać na dwa sposoby – w ramach abonamentu miesięcznego bądź płatności za godzinę pracy: 

  • abonament – to opłata za obsługę w stałej wysokości. Wybierając tę opcję nie musisz martwić się, że nieprzewidziane problemy z systemem nadmiernie obciążą Twoje finanse w najmniej oczekiwanym momencie. Z drugiej strony abonament opłacasz również w miesiącach, w których obsługa systemu nie wymaga bardzo dużo uwagi oraz zaangażowania, 
  • płatność za godzinę pracy – uiszczana jest za wykonanie konkretnych zadań, takich jak aktualizacja oprogramowania czy naprawa występujących błędów. Ta forma płatności zapewnia większą elastycznością finansową, pozwala dostosować opłaty za obsługę do Twoich rzeczywistych potrzeb. Innymi słowy – płacisz wyłącznie za realnie wykonaną pracę. Problemem może być jednak oszacowanie ile godzin faktycznie zajmie wykonanie danej usługi. Nie da się również przewidzieć, jakiego rodzaju nieprawidłowości mogą wystąpić w systemie.  

Jak widać, oba te typy płatności mają swojej istotne plusy i minusy. Pomożemy Ci wybrać, jakie rozwiązanie będzie najlepsze dla Twojej działalności. 

 

Porozmawiajmy o Obsłudze powdrożeniowej

Jeżeli zainteresowała Cię oferta obsługi powdrożeniowej, najlepiej zrobisz, jeżeli umówisz się na bezpłatną konsultację z naszym specjalistą. Możesz to zrobić już teraz. To bardzo korzystna opcja, ponieważ dzięki rozmowie możesz poznać nas lepiej, odkryć, jak pracujemy, sprawdzić, czy odpowiada Ci nasz energia oraz stosowane metody działania. Ekspert z Investcore z przyjemnością odpowie na wszystkie Twoje pytania, rozwieje wszelkie wątpliwości, a także pomoże w określeniu zakresu cenowego przedsięwzięcia. Wszystko zaczyna się od rozmowy – zarezerwuj termin już teraz!

"*" oznacza pola wymagane

*
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.

Obsługa powdrożeniowa – co to jest?

Zbudowanie i wdrożenie funkcjonalnego infrastruktury IT to skomplikowany proces, a jednocześnie zaledwie początek pracy, którą trzeba włożyć w prawidłowe działanie całego systemu. Równie ważne jest utrzymanie go w stanie zapewniającym ciągłość pracy, wydajność i niezawodność. Tym właśnie jest obsługa powdrożeniowa, na którą składają się liczne działania, między innymi: 

  • Monitorowanie – to nic innego jak stałe kontrolowanie stanu systemów pod kątem występowania w nich błędów i nieprawidłowości utrudniających prawidłowe działanie. Monitorowane są takie kwestie jak: 

 Dostępność – czyli możliwość swobodnego wykorzystania zasobów przed użytkownika, 

 Wydajność – czyli zdolność systemu do pracy z odpowiednią szybkością i bez przeciążeń,

 Bezpieczeństwo – to poziom ochrony systemu przed atakami hakerskimi, złośliwym oprogramowaniem oraz innymi zagrożeniami, 

 Logi systemowe – kontrola rejestrów systemowych pozwala wykryć błędy i usterki, które mogą uniemożliwiać prawidłową pracę systemu.  

  • Aktualizowanie systemu – czyli instalowanie najnowszych lub poprawionych wersji oprogramowania, charakteryzujących się wydajniejszą pracą i nierzadko nowymi, przydatnymi funkcjami. Aktualizacje to również tzw. łatki, które usuwają błędy utrudniające korzystanie z programów. Aktualizacje mogą być instalowane automatycznie lub ręcznie.  
  • Backup – polega na tworzeniu kopii zapasowych danych w celu ochrony ich przed przypadkowym usunięciem lub utratą, np. w wyniku awarii systemu lub zwykłego błędu,
  • Odtwarzanie danych – w sytuacji, w której dane zostały przypadkowo usunięte przed wykonaniem kopii zapasowej, możliwe jest ich odzyskanie przy użyciu odpowiednich procedur,
  • Wsparcie techniczne użytkowników – codzienne używanie systemu IT może sprawiać użytkownikom pewne problemy. Nie zawsze przyczyna tkwi w wadach systemu, niekiedy jest wynikiem braku wiedzy lub popełnianych błędów. Niezależnie od przyczyn, pomoc techniczna udziela użytkownikom niezbędnego wsparcia w sytuacjach kryzysowych. 

Dlaczego wszystkie te działania są tak ważne z biznesowego punktu widzenia? Ponieważ przekładają się na maksymalną sprawność systemu i bezpieczną pracę na danych. Wysokiej jakości obsługa powdrożeniowa, obejmująca monitorowanie systemu, dbałość o regularne aktualizacje oprogramowania oraz wsparcie techniczne użytkowników to mniej problemów z systemem, mniej długotrwałych przestojów  w pracy i mniejsze ryzyko utraty cennych danych. Krótko mówiąc – to mniejsze koszty prowadzenia działalności.  

 

Obsługa powdrożeniowa – co zyskasz?

Nawet komputery domowe wymagają odpowiedniej opieki. Brak kontroli nad ich pracą przyczynia się do wystąpienia błędów, utraty wydajności i bezpieczeństwa, a w konsekwencji może prowadzić do poważnych wydatków. Systemy IT używane w firmach i instytucjach są znacznie bardziej rozbudowane – a to oznacza, że są bardziej narażone na różnego rodzaju usterki. Profesjonalna obsługa powdrożeniowa jest w ich przypadku koniecznością.  

Wybierając usługi z tego zakresu możesz zyskać wiele korzyści. Najważniejsze z nich to:

  • Wysoka wydajność systemu – pod naszą opieką Twój system IT będzie pracował w sposób optymalny, zapewniając użytkownikom swobodny dostęp do niezbędnych narzędzi, bez uciążliwych przeciążeń.  
  • Bezpieczeństwo – dobierając odpowiednie programy ochronne zadbamy o to, by system był w pełni chroniony przed złośliwym oprogramowaniem, atakami hakerskimi oraz innymi zagrożeniami, 
  • Ochrona ważnych danych – upewnimy się, że niezbędne pliki mają swoje kopie zapasowe przechowywane w bezpiecznym miejscu, a w razie potrzeby odzyskamy utracone lub zniszczone dane, 
  • Oszczędności – powierzenie nam opieki nad systemem komputerowym to atrakcyjna alternatywa dla budowania własnego zespołu IT w strukturach firmy. Obsługa powdrożeniowa w naszym wykonaniu może obejmować wszystkie niezbędne czynności, wliczając w to wsparcie techniczne i aktualizację oprogramowania, jednocześnie jest znacznie tańsza. Korzystając z tego rozwiązania nie musisz martwić się kupnem i serwisem sprzętu, wykupieniem licencji na niezbędne oprogramowanie ani kosztami zrekrutowania, zatrudnienia i wdrożenia do pracy programistów.  
  • Płynność finansowa – sam decydujesz jaki plan płatności za obsługę najlepiej sprawdzi się w przypadku Twojej działalności. Możesz wybrać abonament, czyli stałą miesięczną opłatę za obsługę, niezależną od tego ile i jakiego rodzaju usług potrzebujesz w danym określenie rozliczeniowym. Alternatywą jest płatność za godzinę pracy, gdzie płacisz wyłącznie za wykonanie konkretnej usługi.  

Obsługę powdrożeniową wykonujemy zawsze w konkretnym, określonym zakresie. Na tej podstawie sporządzamy szczegółowy kosztorys – dzięki temu zawsze wiesz, ile i za co płacisz.  

 

Tworzymy produkty cyfrowe na zamówienie.
Projektujemy, budujemy i skalujemy rozwiązania dla Ciebie.

Python

PHP

React.js

Swift

Java Script

Obsługa powdrożeniowa – jak to robimy?

Obsługa podwrożeniowa systemu IT na potrzeby firmy lub organizacji jest skuteczna tylko wtedy, kiedy jest zapewniania w sposób ciągły. Jakiekolwiek przerwy w działaniu obsługi sprzyjają szybkiej utracie dostępności, a także narażają system na wiele zagrożeń – od usterek, przez zainfekowanie złośliwym oprogramowaniem, kończąc na atakach hakerskich i utracie ważnych danych.

Prowadzona przez nas obsługa powdrożeniowa pozwala zminimalizować ryzyko wystąpienia takich sytuacji. Realizujemy ją poprzez różne działania usprawniające pracę systemu, takie jak

  • 01
    Aktualizowanie oprogramowania

    Dbamy o bieżące aktualizacje oprogramowania do najnowszej dostępnej wersji

  • 02
    Modyfikacje systemów

    Zapewniamy wsparcie w zakresie dostosowania systemu do zmieniających się czynników

  • 03
    Usuwanie niepotrzebnych elementów

    W razie potrzeby usuwamy lub wyłączamy zbędne elementy systemu, aby odzyskać przestrzeń

  • 04
    Integrowanie systemu

    Integrujemy różne systemy, gdy zaistnieje konieczność połączenia ze sobą kilku rozwiązań

  • 05
    Szkolenia użytkowników

    Przekazujemy wiedzę i dbamy o przeszkolenie kadry po wdrożeniu systemu

01

Aktualizowanie oprogramowania

Dbamy o to, by system był wyposażony w najnowsze wersje oprogramowania. Jeśli programy nie aktualizują się samodzielnie wraz z wypuszczeniem przez producenta nowych wersji, dokonujemy aktualizacji ręcznie. 

02

Modyfikacje systemów

Każdy element systemu IT, zarówno oprogramowanie, jak i sprzęt, może w pewnym momencie przestać spełniać swoje zadanie. Niekiedy spowodowane jest to pojawieniem się nowszych, bardziej zaawansowanych technologii, w innych przypadkach zmieniają się potrzeby i wymagania użytkowników. W ramach obsługi dbamy o to, by system był dostosowany do zmieniającej sytuacji i zapewniał maksymalną wydajność pracy. 

03

Usuwanie niepotrzebnych elementów

Nadmierne rozbudowanie systemu może być równie problematyczne, jak braki w oprogramowaniu czy sprzęcie. Zbędne lub przestarzałe elementy zabierają cenną moc obliczeniową, przestrzeń dyskową, wprowadzają niepotrzebny chaos i utrudniają użytkownikom nauczenie się sprawnego poruszania w systemie. A przy tym wszystkim – zupełnie niepotrzebnie zwiększają koszty utrzymania. Profesjonalna obsługa powdrożeniowa pozwala tego uniknąć.

04

Integrowanie systemu z innymi systemami

Systemy IT wykorzystywane w obrębie jednej organizacji mogą być ze sobą łączone w jedną, funkcjonującą całość. To znacznie usprawnia pracę i zapobiega występowaniu  licznych błędów wynikających z niekompatybilności. 

05

Szkolenia użytkowników

Wdrożenie systemu oraz wprowadzenie do niego istotnych zmian wymaga nauczenia użytkowników jak powinni się w nim poruszać. Nie tylko ułatwi im to codzienną pracę i pozwoli wykorzystać w pełni możliwości systemu – prawidłowo przeprowadzone, kompleksowe szkolenia dostarcza rozwiązań najczęściej występujących błędów, a także pozwala ich unikać. Szkolenia mogą być prowadzone w różnych formach – warsztatów stacjonarnych, webinarów lub samouczków, objaśniających działanie systemu IT oraz charakter wprowadzanych do niego zmian.  

Jak wybrać formę współpracy?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Chcesz z nami pracować?

Nasz zespół szybko się rozwija. Cenimy nowe osoby, które do niego dołączają, ponieważ każdy nowy pracownik wnosi nowe świeże spojrzenie i pomysły mogące przysłużyć się rozwiązywaniu złożonych zagadnień. Otwartość, odwaga w podejmowaniu nowych wyzwań i łatwość w podejmowaniu inicjatywy to dla nas nadrzędne wartości. Jeśli posiadasz te cechy i chcesz rozwijać się jako specjalista w branży software. Jeżeli posiadasz doświadczenie w obszarze IT, UX lub UI i marzy Ci się praca w zaangażowanym zespole hobbystów, którzy każdy projekt traktują jak nową przygodę i możliwość wprowadzania na rynek innowacyjnych produktów, zostaw nam nasze CV, bo prawdopodobnie jesteś osobą, której szukamy. Zapoznaj się z ofertami pracy poniżej i dołącz do nas w firmie Investcore!

Zarabiaj na poleceniu

Jeżeli sposób, w jaki pracujemy, zyskuje Twoje uznanie i uważasz, że Investcore to firma, której warto powierzyć pracę nad projektem, powiedz o nas zaprzyjaźnionym przedsiębiorcom. Razem z nami powiększaj liczbę profesjonalnie zrealizowanych produktów sieciowych i osób korzystających z obsługi najlepszej jakości. Chcemy, by jak najwięcej przedsiębiorców mogło z zadowoleniem uczestniczyć w pracy nad swoimi projektami i uzyskiwać korzyści płynące z oferowanych przez nas wiedzy, doświadczenia i zaangażowania. Poleć nas osobom ze swojego środowiska i uzyskaj atrakcyjne zniżki na realizację swoich projektów w naszym softwarehouse.